Vzorový postup
Postup pri reklamácií
Ku každej reklamácii potrebujeme nasledovné foto – Záber na celé sklo zvonka, logo výrobcu, detail poškodenia,rozmazaného head up displaya a v prípade, že sklo nevyhrieva foto nameraného odporu – ak je sklo chybné, tak odpor je 0.
Ku každej reklamácii potrebujeme nadobúdací doklad.
Reklamáciu samovoľného prasknutia/pnutia výrobcovia uznávajú v lehote 14 dní od zasklenia.



Samovoľné prasknutie – nanesenie lepidla v mieste prasknutia.
Reklamáciu samovoľného prasknutia/pnutia výrobcovia uznávajú v lehote 14 dní od zasklenia.


Optická vada
Optická vada nesmie byť 15-20 cm od spodného prípadne bočného rástra skla – reklamáciu výrobca neuzná.
Ideálne je auto postaviť pred niečo čo pripomína vodorovnú líniu ako napríklad garážovú bránu alebo plot. Optickú vadu viditeľne označiť napr. fixkou a spraviť pár foto.
Delaminácia – rozliepanie/vada vo fólii skla


Rozmazané Head up premietanie.


V prípade ak sklo nevyhrieva (Presná polovica, alebo celé) je potrebné premerať funkčnosť obvodu – kostra + napájanie.
Napájanie ohrevu skla u väčšiny výrobcov je rozdelené na polovice. Preto je potrebné premerať obe strany. Ak je okruh v poriadku a sklo aj napriek tomu nevyhrieva, je potrebné hľadať príčinu v aute. (Zväčša poistky a pod.)
Niektoré typy vyhrievania majú kostru v hornej časti skla a napájanie v dolnom konektore. U niektorých výrobcov je kostra aj napájanie v konektore.
Ak sklo nevyhrieva čiastočne ako na foto nižšie – samozrejme je to vada skla a je potreba vytvoriť podobné foto.


