0905 359 833
0914 226 677
po-pia: 8:00 do 16:30 hod
Dopyt

Vzorový postup

Postup pri reklamácií

Ku každej reklamácii potrebujeme nasledovné foto – Záber na celé sklo zvonka, logo výrobcu, detail poškodenia,rozmazaného head up displaya a v prípade, že sklo nevyhrieva foto nameraného odporu – ak je sklo chybné, tak odpor je 0.

Ku každej reklamácii potrebujeme nadobúdací doklad.

Reklamáciu samovoľného prasknutia/pnutia výrobcovia uznávajú v lehote 14 dní od zasklenia.

Samovoľné prasknutie – nanesenie lepidla v mieste prasknutia.

Reklamáciu samovoľného prasknutia/pnutia výrobcovia uznávajú v lehote 14 dní od zasklenia.

Optická vada

Optická vada nesmie byť 15-20 cm od spodného prípadne bočného rástra skla – reklamáciu výrobca neuzná.
Ideálne je auto postaviť pred niečo čo pripomína vodorovnú líniu ako napríklad garážovú bránu alebo plot. Optickú vadu viditeľne označiť napr. fixkou a spraviť pár foto.

Delaminácia – rozliepanie/vada vo fólii skla

Rozmazané Head up premietanie.

V prípade ak sklo nevyhrieva (Presná polovica, alebo celé) je potrebné premerať funkčnosť obvodu – kostra + napájanie.

Napájanie ohrevu skla u väčšiny výrobcov je rozdelené na polovice. Preto je potrebné premerať obe strany. Ak je okruh v poriadku a sklo aj napriek tomu nevyhrieva, je potrebné hľadať príčinu v aute. (Zväčša poistky a pod.)

Niektoré typy vyhrievania majú kostru v hornej časti skla a napájanie v dolnom konektore. U niektorých výrobcov je kostra aj napájanie v konektore.

Ak sklo nevyhrieva čiastočne ako na foto nižšie – samozrejme je to vada skla a je potreba vytvoriť podobné foto.